Vi har åbent i dag til kl. 16:00

Skadecenter campingvogne, autocampere og telte

KG Skadecenter – modtagelse

Efter du kort har anmeldt skaden til dit forsikringsselskab kan du nemt registrere data og indsende billeder på skaden i vores skadeskema-system.

Derfra ordner vi resten.

 

Gå til skema her: (Ny side åbner)

 


VÆRKSTED KONTAKT

Service og reparation
M: Martin Rønberg T: 41 21 28 72

Forsikringsskader
M: Jens Østrup T: 41 21 28 56

Reservedele
M: Rene Lunding T: 41 21 28 54

Teknisk direktør
M: Morten Gravgaard T: 41 21 28 58

ÅBNINGSTIDER
Mandag til torsdag 8-16 | Fredag 8-15

Pause 9.15-9.30
Værkstedet er lukket weekend og helligdage.

 

Overblik: Sådan forløber en forsikringsskade

1. Du melder skaden til forsikringsselskabet – Oplys KG Camping som reparatør.

2. Kontakt os, (via skadeskema herover) med de praktiske oplysninger om skaden.

3. Vi sørger for takseringen og har kontakten til selskabet og taksator.

4. Vi reparerer skaden.

5. Vi vasker din campingvogn, du får en klarmelding fra os og vi aftaler, hvornår du kan hente din campingvogn.

 

1 Meld altid skaden til dit selskab

Det eneste du selv skal gøre, er at melde skaden til dit forsikringsselskab. Oplys at det er KG Camping der er dit værksted. På dette stadie har du så at sige, "åbnet" en sag hos dit selskab. Du kan altid afbryde sagen senere, hvis det viser sig at det ikke betaler sig for dig at bruge forsikringen, fx pga. selvrisiko.


2 Kontakten til os

Brug meget gerne et af skemaerne øverst på siden her. Her kan du også vedlægge billeder.

Når vi har modtaget din melding om, at du har en skade på din campingvogn, hjælper vi dig videre.

Nogle gange har vi brug for at du kommer med vognen, for at vi kan gøre skaden op via en fysisk gennemgang med en taksator. Andre gange er det nok at vi bruger de 5-10 billeder du sender med skadesanmeldelsen.


3 Taksering af skaden

Det er dit forsikringsselskab der afgør om skaden skal repareres – eller om de hellere vil købe vognen fri. Vurderer forsikringsselskabet, at din skade ikke kan repareres til en pris, som kan betale sig i forhold til campingvognens værdi, vil selskabet hellere købe campingvognen. Du får ikke nyprisen, men den værdi som en campingvogn som din handles til i dag.

Når skaden er takseret behøver du ikke at få campingvognen repareret her og nu. Kan vognen bruges på trods af skaden – kan du fortsætte med dit campingliv til sæsonen er slut. Formelt har du helt op til 2-3 år, fra skaden er opstået til den skal være repareret.


4 Reparationen

Når vi har din campingvogn takseret og klar til reparation, reparerer vi din campingvogn efter forskrifterne. Vi er certificeret og godkendt af DCU og vi bliver løbende kvalitetskontrolleret af Teknologisk institut.
(Husk vi reparerer selvfølgelig alle mærker)

Du har iøvrigt mulighed for at lade campingvognen stå til reparation hos os, hen over vinteren. Vi har indhegnet og video-overvågede udendørsområder. Det giver os en fleksibilitet, og vi kan tage campingvognen ind i de perioder, hvor der er mindre travlt hen over vinteren.


5 Aflevering

Når vognen er færdig kører vi den en tur igennem vores vaskemaskine Anders. Du får derefter en klarmelding og vi aftaler vi et tidspunkt, hvor du kan hente vognen.
(Hav altid en klar aftale før du kommer.)

 

 

Bemærk!

KG Camping er godkendt af ALLE forsikringsselskaber.

Vi reparerer ALLE MÆRKER campingvogne på vores DCU godkendte værksted.



Velkommen

I KG Camping ønsker vi at du får en god oplevelse når du besøger os. Vi bestræber os helhjertet på, at du altid får en uhøjtidelig, imødekommende og venlig betjening og service.

Vores egen glæde og erfaring med camping er din garanti for kompetent og seriøs rådgivning, når du søger svar på dine spørgsmål eller ny inspiration.

Det skal være rart og hyggeligt at komme hos os, og vi glæder os til at se dig.

KURV:
0 varer
Total: 0,00 DKK
0 Kurv Top Søg Menu Shop